torsdag 4 juni 2009

Politikerbloggens ständiga avslöjanderapningar

Jag skrev ett inlägg igår om det smaklösa i att centerpartiet och moderater rycker ut till försvar för företaget Hyrlett som marknadsför "billig arbetskraft". Dessutom har man för ett privat företag det unika att på sin hemsida ha angrepp mot politiska partier. Under dagen har jag först sett nyhetsflashar om att företaget har kopplingar till moderaterna. Till min stora förvåning hade detta vid nästa koll blivit "kopplingar till socialdemokraterna. "Ägaren jobbar för socialdemokraterna" till och med och jag tänkte förstås..vem i all..

Nu har jag läst Andreas ge fakta om detta "avslöjande" och denna S-anställda, en praktikant hos en labourföreträdare i EU-parlamentet om jag förstår rätt. Nu tänker jag sova gott.

Andra bloggar på Knuff.
Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,