onsdag 3 juni 2009

En rolig Knuff för mitt bloggande

Kändes lite ovanligt men det var kanske någon speciellt tillfälle: blev intervjuad av Johan Ulvenlöv på S-buzz. Anledningen var att han sett att min blogg hade kommit in på Knuff:s 50-lista
Nåja. Vad är väl en listning... men kul är det. På något sätt ändå ett kvitto på att allt inte går ut i tomma luften. I intervjun säger jag några ord om mitt eget bloggande.
När det kommer till tips till andra så, visst skriver jag några basala tips. Men hänvisar förstås till Mymlan på Bloggvärldsbloggen.

Thomas Bodström skriver om sina första veckors erfarenheter av bloggandet. Precis som jag är han undrande över de oskrivna regler som omgärdar det fria ordet på nätet. De finns! Själv försökte jag lära mig steg för steg genom att kolla andra. Tack vare granskningar och åthutningar av andra kunde man så småningom rätta till en del av nybörjarfelen. Skriver jag som om ytterligare 445 besök når upp till 60.000. Härligt!

Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,