tisdag 23 juni 2009

Time to swing - kräver mer träning i enrum :(

Test att lägga in youtube-film för första gången. Har inte orkat peta i det tekniska :) tidigare men nu...Tack vare Google och sen Lowisa så har jag hittat lösningen.

Hågelby igår var inte bara dans efter danslistan. Det blev också en kortare work shop med en ganska ny dans. Time to Swing. (48 / 4 väggars/ Intermed.) Det är säkert rolig när man kan den. För egen del behöver jag mer tid för att nöta in danser och framför allt inte göra det med 200 pers bakom ryggen som ser varje litet felsteg. (fast egentligen är alla upptagna med sina egna felkliv men ..psykologi...)

Jag har en hel semester på mig att nöta in den. Och andra danser.
Stepsheet finns r.



Intressant?Läs även andra bloggares åsikter om ,

3 kommentarer:

Kerstin Beckman sa...

Hej!

Jag heter Kerstin Beckman och arbetar med webbprojektet OmVård.se. Syftet med OmVård.se är att vara en samlingsplats för kvalitetsinformation om vården och för diskussioner om hur vården fungerar ur patientens perspektiv. Den färdiga webbplatsen kommer att bli publik i slutet av augusti.

Idag finns det en sida där vi berättar om projektet samt en blogg. I bloggen länkar vi till olika bloggar som vi tycker ger spännande perspektiv på vården i Sverige, bland annat din.

När vi lanserar den färdiga sidan i augusti kommer vi att ha en mer omfattande länksamling, där vi skriver en kort beskrivning av några av de bloggar som vi tycker är extra intressanta, där vi gärna vill berätta om din blogg. Allra helst vill vi också ha en bild till beskrivningen. Är det okej att vi tar en skärmdump från din blogg, eller har du en bild som du skulle vilja ha med i en sådan beskrivning?

Med vänliga hälsningar
Kerstin

Peter Andersson sa...

Hej Kerstin
Var inne och tittade till sidan. Helt ok med länk o dump, tycker jag

Finns också en grupp, Vårddialogen, på Facebook under uppbyggnad där jag som enskild landstingsledamot försöker starta vårddiskussioner. Kanske kan vara något att länka till också? :)

http://www.facebook.com/profile.php?id=648091985&ref=nf#/group.php?gid=45589368578&ref=ts

Anonym sa...

Hej Peter. tack för påhälsningen på min blogg. Så trevligt att få läsa om linedance på fler bloggar och då speciellt av en kille:)

Hågelbyparken..är riktigt avundsjuk. Föröker att ta mig dit varenda år, men tyvärr så är det aldrig någon dans där när jag har semester:(

Men om 1 1/2 vecka....då blir det Uppsala, ska bli kul.

Vi kanske ses på något golv framöver.

Ha det gott./ Ilona