lördag 12 juni 2010

En förnyelse med stor vånda

 Så har äntligen någon form av förnyelse svept över min blogg. I morse, efter att ha sett de nya mallarna, hade jag påbörjat något som skulle ta mycket mer tid i anspråk än vad värdet möjligen är. Jag lämnade i hast med en då svart och mörk blogg. Och slutar efter en viss tid av prövande fram och tillbaks i något som påminner om min startpunkt. Möjligen är en del av oss funtade så. Bloggers nya mallar:

 
 Krassman har förnyat. Peter Högberg har gjort detsamma och jag ser där tecken på samma position av en del widgets som jag hade ett tag. Tack alla som här och på Twitter och Facebook har bidraget med reaktioner och tips. Det gäller t.ex Johan Ulvenlöv, Kent Persson, Erik Laakso, bloggen Omvård, Fredric med tilläggsnamnet "Toker", Karin Berg, med världens bästa bokbloggtwittercirkel...som också har testat nya utseenden på bloggen. Jag beklarar också Nina Unesi som gillade min morgonens svarta blogg, som nu har ..."gått vidare. Nu är det klart för den här gången.

Läs fler inlägg på portalerna NetRoots och Politometern
Intressant Läs även andra bloggares åsikter om , , ,