torsdag 25 februari 2010

Väljarkontakt i personliga möten - och med ett par blogginlägg

Johan Ulvenlöv utlovar några insatser för att (S stora samtalskampanj som startar i dag ska lyckas. Han gör sen inlägget till en riktig budkavle och skriver:
Väntar med spänning reaktioner från bland annat Peter Högberg och undertecknad och Johan Westerholm (som nu har svarat) Alexandra Einerstam och Kristian Krassman och Storstad och Martin Moberg och Stefan Wikén och Claes Krantz och Anna Vikström och Viktor Tullgren samt Kulturbloggen för att nämna några. 

Själv gör jag som Johan: använder bloggen som en av flera verktyg för mina "insatser". Men jag finns också på torget i Huddinge centrum på lördag, jag knackar dörr i Hagalund på onsdag och så startar jag valrörelsejobbet både i en roll som förtroendevald och som anställd. Det viktiga är att många gör sitt efter just sin förmåga och med de metoder man känner sig bekväm. Det är samtalet som är det viktiga.

Kolla bloggar via NetRoots och Politometern 
Noteras också att (S) har "piffat upp" sin Facebook-sida till dagen...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,
Intressant?