torsdag 16 augusti 2007

Hur var det nu man gjorde??

Sälenfjällen, sommaren 2007
foto: Peter Andersson
Sommaren, om den nu verkligen kom i år, övergår så sakta i höst. Det mesta återgår till vardagslunket. Batterierna har laddats för nya insatser. Politikens vardagsslit börjar på nytt. Lite trevande återupptar jag också bloggandet efter en alltför lång paus. Men, tror jag, nödvändig sådan. Jag behövde tid för annat. Kanske fundera över syftet med mitt bloggande. Eller kanske helt enkelt bara vila från det. Onekligen har det funnits otaliga händelser som kunde ha gett en reaktion eller kommentar på min blogg. Jag förlitar mig helt och fullt på att det mesta återkommer i någon form, och ger fler chanser till inlägg från mig. Glädjande nog ser jag nya saker som kommit sedan sist. S-bloggarnas "egna" portal, till exempel. Verkar vara ett lysande grepp....

Välkommen till min plats på nätet!