söndag 7 mars 2010

En sjuk helg med knuff utför röda berget

Natten var helvetisk med hostattacker som väckte mig en gång varje timme. Ända fram til Vasaloppsstarten i morse. Men visst blir man glad när vänner på nätet ändå visar omtanke och sympati. Nu handlade inte Peter Johanssons dito om min sjukdom. Nej, det var det andra försöket av Alliansfritt Sverige att överta Knuff-toppen som tände Johanssons omtanke. I ett blogginlägg tar Peter fasta på mina andra intressen utöver detta med bloggande, t.e.x. Linedance. Han skriver:
Krantz, Johan Westerholm, min namne Högberg, den Trynblagande Krassman, Martin Moberg, Victor Tullgren, Kent från den kexfabricerande staden Örebro, den Tokige moderaten,  Mary samt Ankersjö i Eken och Soilander under Eken att exakt 17:00 tillsammans med Peter Andersson Linedanca till Achy Breaky Heart,
Peter lägger med en video med musiken. Jag kompletterar här med en lämplig video om dansstegen till den valda låten. Ser kanske inte ut som en av de roligaste danserna men den är i alla fall på nybörjarnivå. Se och lär, vänner.


Kolla bloggar via NetRoots och Politometern
Intressant?  
 Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Peter sa...

Dom har cowboyhattar! Har du cowboyhatt? /Peter

Peter Andersson sa...

svar finns här :-)

http://peterlandersson.blogspot.com/2009/06/linedance-pa-lida-countryfestival-och.html