måndag 28 september 2009

Ett gott skratt förlänger blogglivet

Efter en hård dag kommen man hem och ser "dagens debatt". Det obegripliga Anna Anka-fokuset börjat släckas ner och annat kan debatteras och bloggas om. Då har det tidigare skrivna inlägget av Olah fått uppmärksamhet. Han skriver:
Jag anklagar Bloggportalen, Bloggtoppen, Bloggar.se, Knuff och Intressant.se för att vara skyldiga till partiskhet, brott mot yttrandefriheten och partipolitisk censur!
Jag har lämnat en kommentar till Olah där jag berättar att det nog bara är att blogga på så löser sig "synligheten". Däremot blir jag lite fundersam över Olahs övergång i sina kommentarer. Helt plötsligt är det inte bloggandet som bara är "de rödas". Olah flyr till någon demonstration norrut där Reinfeldt fått utstå (förstås oacceptabla) så kallade opinionsyttringar mitt under ett tal. Det skulle då vara något arbetssätt som vänstersinnade av födsel använder sig av.

Det sista..en tråkig vinkling av Olah. Det andra med "röda styrda bloggar" en rätt smålustig grej. Tycker jag precis som Johan Westerholm. För som mitt tips var till Olah: bara att skriva på, blogga på och posta...så löser det sig.

Fler har kommenterat: Alliansfritt, Johan Westerholm, Johan Ulvenlöv, HBT-sossen, Fritt ur hjärtat, Claes Krantz,

Intressant? Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,